شرکت داروسازی فارابی برگزیده فعالان عرصه نوآوری، شکوفایی و عدالت

شرکت داروسازی فارابی برگزیده فعالان
عرصه نوآوری، شکوفایی و عدالت اقتصادی

 

در نخستین همایش نوآوری، شکوفایی و عدالت اقتصادی لوح و تندیس برگزیده فعالان این عرصه به شرکت داروسازی فارابی اهداء گردید.

در این همایش که با حضور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی معاون اول قوه قضاییه، آیت ا.. دری نجف آبادی دادستان کل کشور، دکتر جهرمی وزیر کار و امور اجتماعی و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران سازمانهای دولتی و خصوصی در مرکز همایشهای وزارت کار و امور اجتماعی برگزار شد، شرکت داروسازی فارابی در بین واحدهای صنعتی کشور بر اساس ارزیابی ها و بررسی های بعمل آمده توسط کمیته داوران و تائید شورای عالی سیاست گذاری این همایش موفق به دریافت لوح و تندیس برگزیده فعالان عرصه نوآوری، شکوفایی و عدالت اقتصادی شد.

شایان ذکر است شرکت داروسازی فارابی مدرنترین مجتمع داروسازی کشور است که در سال جاری عنوان واحد نمونه صنعتی ملی و نیز صادرکننده نمونه ملی را کسب نموده است. همچنین کسب عنوان برترین نام و نشان تجاری ایران در سال 87 در اولین جشنواره بین المللی برترین نام و نشان تجاری ایران از افتخارات اخیر این شرکت می باشد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل
نظرات 4 + ارسال نظر
dr.abdolahi سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:28 ق.ظ http://sarfaraz.blogsky.com

salam
tabrikmigamin movafaghiyate bozorg ra be sherkate farabi.
abdolahi
kenya

dadashi maryam پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ب.ظ http://www.linkedin.com/profile/view?id=230060406&trk=nav_responsive_tab_profile

،با سلام

.اینجانب مریم داداشی ،فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی از دانشگاه بنگلور‌هند،تمایل به همکاری با شما را دارم
.به زبان انگلیسی‌ تسلط کامل ،و به زبان فرانسه تسلط در حد متوسط دارم
.رزومه بنده پیوست هست
.لطفا در صورت نیاز با من تماس حاصل فرمایید

،با احترام
مریم داداشی

آروین جمعه 22 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:29 ب.ظ

با سلام ، خواستم درباره کو آموکوسی کولاهای تولیدی شرکت شما تحقیق به عمل بیارین من و چند تا ازآشناهامون خوردیم حالت سرگیجه وحالت تهوع و افزایش ضربان قلب گرقتیم ، با تشکر

مرضیه شنبه 31 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 11:52 ب.ظ

کارشناس شیمی کاربردی وساکن چیتگر هستم،سابقه کارندارم ولی فردی متعهدو باانگیزه هستم.خوشحال میشم باتون همکاری کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد